En marängswisch-dag, trots mardrömmar

Faktiskt så går jag inte till överdrift när jag säger att jag är uppfylld med glädje i hela kroppen. Jag anlände till Västervik i går kväll, då väntade smörgåstårta och idoltittande tillsammans med pappa :)
   Natten sovs mestadels igenom, förutom när drömmar jagar mig. Börjar bli trött på dessa förföljesedrömmar. Försvinn från mitt liv. Nu. Men på något sätt kanske jag får skylla mig själv. Har tänkt en hel del på sistone. Om det är på grund av drömmarna eller drömmarna som fått mig att tänka är väl däremot något som är oklart. Jag får helt enkelt sluta tänka för många tankar på samma gång, sortera bort lite och sen kanske jag också kan få drömma rosa prinsessdrömmar i en marängswisch?

Men i alla fall, idag väntar en riktigt mysig dag på stan med Alex och Elin. Kan knappast bli bättre, om jag får säga det själv. Minns inte ens när vi tre umgicks tillsammans senast. Jag antar att det blir en kaffe på något trevligt café och en hel del prat/tjej-snack/skvaller, ja kalla vad fan du vill. Vi ska i alla fall umgås idag, mina fina vänner och jag.

 För den extra nyfikne själen så kommer det förmodligen en senare uppdatering under kvällen också.

Chipp och hej!

/Sophie

Kommentarer
Postat av: Molly

Det är drömmarnas jobb att sortera alla tankar och intryck du har haft under dagen, lider själv av vilt drömmande. Ibland känns det som jag lever två helt olika liv.. Skitjobbigt när man är lika trött på morgonen som när man var när man gick och la sig.



Det är inte lätt att sortera alla tankar. Men det händer automatiskt under natten istället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback