Pollen - gå och dö.

Natten bestod av en stor dos pollen i mina ögon. Ihopkletade, stickiga och svidande. Mardrömmar som jag (tackgodegud) inte minns bytte av varandra. Nu är klockan efter två och det är hög tid för mig att sätta igång med skrivandet för dagen. Men ögonen gör fortfarande ont, trots att jag tog mig en dusch det första jag gjorde när jag vaknade. Tydligen har pollenfröna letat sig in långt under ögonlocken. Jaja, är väl ingen idé att klaga egenligen. Bara att hacka i sig nöten och hoppas på att allergin släpper...

Jag ska säta mig till ro nu, läsa en stund, kanske dricka en kopp kaffe till och sen drar det igång. Men jag vet inte, känner mig så sjukligt sällskapssjuk, så det är väl både tur och otur att det inte finns någon tillgänglig att umgås med och hitta på onödiga utflykter med.

/Sophie


Kommentarer
Postat av: 2 solbranda snyggingar down under

Sallskapssjuk? Stackare! Om du va har med oss skulle du inte va ensam ;) MISS U!

2009-04-22 @ 14:20:49
Postat av: Molly

Jag håller med dig om pollen alltså :S Det är vidrigt, jag kan knappt gå ut..



Hoppas det blir bättre!

Postat av: Svar till downundergirl:

Tjejer, ni har väl läst att jag saknar er så mycket att jag drömmer om er på nätterna?! Ha det fortsatt fint nu, ta hand om varandra! När var det vi skulle ha grillpartaj? Var det det 27:e?

Puss!

2009-04-23 @ 15:34:58
URL: http://sweetseptember.blogg.se/
Postat av: Svar till Molly:

Ja Malin, vi får fasen hålla våra tummar så hårt vi kan för att pollen ska lämna oss ifred snarast möjligt!

2009-04-23 @ 15:36:02
URL: http://sweetseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback