Rapportering

När man får börja dagen med en joggingrunda ute i skogen så trivs man. Fågelkvitter någonstans i bakgrunden av musiken i öronen och huvudet tömt på onödiga tankegångar. Mina armar vad glada av att slippa ha en tjock tröja över sig och benen sprang som aldrig förr, trots en gnutta träningsvärk sen gårdagen.
En dusch senare och jag var redo för picknick med Elin. Det var skönt att träffas, prata, umgås, bara vara. Hon är en sån fantastisk männsika och jag är så tacksam för att hon finns i mitt liv. En liten hemlis låg och grodde oss Hon kände det och jag spräckte bubblan. Bara sådär. Poff. Fast att jag sagt till mig själv att det skulle vara hemligt en stund till ;p
När kaffet var uppdrucket och allt annat var uppätet så bagav vi oss därifrån. Glada, mätt och en aning solförfriskade. Tänk att man kunde ha klänning idag, utan strumpbyxor. Nu jävlar är det vår!

Förövrigt så har jag druckit kaffe på uteservering med Lizette i eftermiddag. Vi skvallrade lite och hennes närvaro bidrog tillsammans med solstrålarna att jag är lite pepp på utgång imorgon, trots allt. Det blir chips och cola ikväll tror jag, om jag orkar efter den kommande taccosen.

Ha en mysig kväll på er!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback