Hang in there!

Det gör ont att säga hejdå, även att man vet att man ses snart igen. Tur att det finns saker att sysselsätta sig med några veckor till i alla fall. Innan tänkte jag att jag skulle stanna längre stunder i Sthlm de kommande resorna, men jag vet inte. Tycker det är skönt att få sova i min egen säng, vara ensam när jag vill och dessutom vill jag inte missa Elins födelsedag. Så det blir nog mest Viken för min del, tror jag. Måste gå lite kurser så att jag kan jobba innan midsommar också.

Jag letar efter en bra mening att starta med. Men det är svårt, som om någon rövat bort mitt språk. Struntar i det nu och sätter mig i sängen med blocket och pennan i högsta hugg. Här ska inte liggas på någon latsida. Jag har ett helt nytt kapitel att skriva innan morgondagen gryr. Jag tar mig några klunkar cola och klappar mig själv på axeln "Det kommer att bli bra det här". Håll tummarna för mig nu!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback