Vårkänslan är den bästa känslan

Fredagen var en ovanlig sådan, lika så lördagen. Men idag känns det faktiskt som en helt vanlig söndag. Är lite småseg i huvudet efter rödvinet som intogs igår kväll. En mycket trevlig afton för övrigt. Amalia lagade en god middag som avnjöts och sen spelade vi kort så det stod härliga till. Av någon konstig anledning så vann jag fler sett ju senare kvällen blev. En lång startsträcka skulle man kanske kunna kalla det? :)

I går gjorde jag mig bekant med Göteborgs stad. Vandrade runt och släppte in solen in på skinnet. Shoppade lite fint och fikade en smarrig hallon/blåbär-paj på en uteservering. Ja, ni läste rätt. Nu är våren här på riktigt! ...Förutom idag då. När det är en sån här seg söndag så vill nog inte solen lysa alltför starkt...men imorgon slår jag vad om att det är en vanlig solig måndag!

Idag har inte många knop gjorts. Men jag har äntligen fått till mitt första kapitel, så som jag vill ha det! Och för er som inte vet så har jag haft problem med det hela tiden! Men nu är det alltså kirrat och klart! Wiiihooo!
Nu väntar kaffemys i köket tillsammans med flickorna!
Ha en underbar söndag, för det ska jag ha! ;)
Puss!
/Sophie

Kommentarer
Postat av: julia

Hej gullet! Så synd att du inte kan hälsa på oss nu. Men jag hoppas ju att du hinner med snart! Jättemånga kramar! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback