Vad hände?

Idag har det varit en sån där dag när ingenting går som planerat. Jag skulle bara skriva. Inte göra alls mycket, knappt gå utanför dörren. Men istället fick jag frukostbesök, var på gymnasiet en sväng (!) och var nere på stan en runda. Jag har även besökt TR två gånger idag. Första gången glömde jag mina byxor, så jag gick hem igen och åt kycklingsallad istället. Andra gången, alldeles nyss var jag nere igen och tränade Core. Allt gick så mycket lättare än sist och jag undrar om det bara är inbilling...eller kan musklerna växa till sig så mycket på bara ett par dagar? Hur som, innan träningen så kom jag en kvart för tidigt än vad som var bestämt med mina kära träningsbuddies. Jaja, är väl lite förtids-senil eller något åt det hållet.
Eftersom allt redan gått åt pipsvängen idag så ska jag äta en semla och dricka lite kaffe straxt. När jag säger pipsvängen så menar jag i positiv bemärkelse. Om ni inte förstått det redan, så har min dag varit alldeles alldeles underbar. Mina vänner är de bästa man kan ha!

I natt blir det skrivande av. Känner mig helt ultra-pepp faktiskt. Men man kan inte bli annat, eftersom min handledare hyllade min senaste text! :D
Fy, vad jag bladdrar. Men så blir det ibland. Speciellt när folk är sådär kusligt bra på att lyssna...

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback