Körtelfeber-helvetet

God morgon där ute.
Jag har ätit frukost, rostade mackor, apelsinjuice och kaffe. Intresseklubben antecknar va?

Är irriterad över att min körtelfeber envisas med att klamra sig fast. Jag vill bara vara helt och hållet frisk. Längtar efter träning och fullt välmående. Om jag inte mådde bra inuti nu, så skulle jag gått sönder för länge sen. Mellan klockan ett och sex igår låg jag som ett paket. Sov lite ibland, annars bara låg. Stilla och meningslös i sängen, oförmögen till att röra mig. Och i morse när jag vaknade var den där igen. Febern. Skållhet hud, svettig hårbotten och ömmande muskelatur. Tar mig några tabletter och hoppas på att den sjunker.

Snart ska jag ta mig en dusch och sen fixa det sista på mitt CV, innan det bär av på lite läkarbesök. Önska mig lycka till!

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback