Bla bla blaaa, bladder-pladder!

God morgon Sverige, som förövrigt kunde varit ännu härligare. Solen sken in genom fönstret i den sekund som jag öppnade mina ögon, men nu är lyser den bara med sin frånvaro. Jag har i alla fall träningsvärk. Alltid något. Då känner man att man har gjort nytta, som pappa brukar säga. Och visst har jag gjort det alltid. Var en sväng på gymmet igår och körde igenom hela kroppen - hur skönt som helst. Nu får jag sluta ligga på latsidan. Måste utnyttja kortet till fullo nu, eftersom jag kommer missa en och en halv vecka med tanke på min planerade resa som tar fart på onsdag.

Idag väntar frukost, städning och dans. Och mellan detta : skrivning.
Ha en fin dag på er! Jag kanske skriver något mer här om inspirationen sinar...så håll utkik!

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback