Du vet var du hittar mig, oftast i alla fall...

Min resa till skolan gjorde susen. Nu är jag fylld med ny energi och ny inspiration. Dock blev jag rekomenderad att göra ytterligare reseach, vilket tar emot lite. Är ganska trött på det, vill bara kunna skriva på. Men när man skriver om det jag gör, så är det tyvärr ett ont måste.
   Jag har sjukt mycket att göra den kommande månaden, eftersom vi har en stor inlämning den 16:e April. Så nu är det skriva, skriva, skriva som gäller. Förhoppningsvis hinner jag slänga in ett och annat inlägg här med. Mycket för min egen skull, men även för er små intresserade själar :)
   Så inom den närmaste tiden vet man var man finner mig: på härliga vårpromenader, på gymmet eller i hemmet med ett block och penna i handen. Det enda undantaget är på lördagar, då det vankas tjejgalej - som alltid. Det vill säga förfest med tjejerna och senare ner på stan för att skaka rumpa på Palle. Vi har det så kul, mina tjejer och jag! Och ofta ställer jag mig frågan: Vad vore jag utan er, mina kära livskamrater? <3

Nu är det dags att inta den riktiga skrivpositionen - halvsittandes i sängen med dator framför mig och block och penna i handen. Nu är det slut på latandet, blir jag trött så får en kopp kaffe eller två åka ner i magen - nemas problemas! En bok väntar faktiskt på att bli klar!

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback