Feber - OH NO!

Jag skulle åkt till sthlm idag, skulle suttit på en buss i detta skrivande ögonblick och skulle haft möte med min handledare klockan fyra. Men istället är man kvar i viken, febrig och dan. Ända sedan i söndags har jag mått konstigt. Magen började krångla på kvällen, men jag intalade mig själv att det var alkohol-intaget på lördagen som var den bidragande faktorn. Det är ganska lätt att lura sig själv, att man egentligen inte alls är sjuk...utan att man bara behöver vila upp sig lite. Fast kanske är det just det som jag behöver? Varesig jag är sjuk eller inte...vet inte. Ska bara göra det idag iaf, inga utsvävningar här inte. Té, knäcke, tvspel, film, läsning och skrivning är det som gäller. Jag tänker inte ens sticka ut näsan utanför dörren. Vill bara linda in mig i mitt täcke och gå i ide en liten liten stund.
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback