Nattarbete is the shit!

Det är snart morgon för vissa, mitt i natten för de flesta och arbetstid för mig. Mina sidor som skulle fixas med är klara och ivägskickade. Så det som ska göras i textväg framöver är nya scener som ska byggas upp. Ja, iaf fram tills på torsdag. Sen är det omarbetning som gäller igen. Men jag älskar när det rör på sig, när man ser utveckling och att skrivarglöden lyser igenom i texterna.
Det var länge sen som jag arbetade såhär nattetid. Hade nästan glömt bort hur fruktansvärt produktiv jag är under dessa timmar. Ska kommas ihåg mer tydligt i fortsättningen! För då står jag snart med en helt färdig bok i handen!

Nu ska jag äntligen få sova några timmar innan det är dags att ta tag i skriveriet igen. Måste ju skicka iväg texter till klassen också. Ska fundera på vad dom ska få bita tänderna i denna gång nu innan jag somnar.

Natti!

/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback