Solen är på min sida nu

Då var det måndag igen och man ska försöka ta tag i sitt liv. Just nu har jag en liten rast ifrån mitt skrivande, det går framåt på ett bra sätt idag. Och jag tror att jag kommer få mycket uträttat och sagt i detta kapitel. Att jag plötsligt finner skrivro/lust har väl sina förklariga själ, som jag inte tänker gå in på här. Mer än att ett kapitel i verkliga livet är avslutat och ett kapitel i skriftform tar vid.

Funderade på att ta en sväng till gymmet i morse. Men jag skippade det och åt min gröt och drack mitt kaffe i lugnan ro tillsammans med Therese. Blev en ganska sen natt inatt, eftersom jag inte ville sova. Men när väl huvudet hamnade på kudden så somnade jag som en sten. Inte ens några mardrömmar nådde mig - skönt.

Träningen väntar ikväll och innan dess ska jag knåpa vidare. Kanske dricka en kaffe med en vän eller två innan sömnen väntar. Vem vet, vi får se...som alltid. Jag är så spontan att det är farligt ibland.

Ha en underbar dag vänner.
/Sophie

Kommentarer
Postat av: julia

Hej! Ha det så mysigt hos Malin ikväll. Tänker på er! Kram

Postat av: julia

Hej! Ha det så mysigt hos Malin ikväll. Tänker på er medans jag njuter av DH. Kram

2009-03-17 @ 20:56:50
URL: http://eule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback