Oh, this is the start of something good, don't you agree?

Jag börjar bli senil. Glömmer bort saker man ska komma ihåg. Förhoppningsvis är det bara en tillfällighet och idag skyller jag på min trötthet. Helgen flöt förbi och lämnade några avtryck efter sig, precis som vanligt. Nu är det en ny vecka och jag tar tag i livet igen. Eller ialla fall försöker. Eftersom hela min dag har varit så seg så är det svårt att vara aktiv, vare sig psykiskt eller fyskskt. Har dock varit på en härlig morgonpromenad med Alex och Sarita och avnjutit en mysig frukost tillsammans med dom. Vi besökte även Fia i butiken och drack några koppar kaffe på det. Fyy på mig som är så jäkla ostrukturerad och spontan. Men på något vis kände jag att det var precis vad jag behövde idag.

Gårdagen vandrade jag mest omkring i bubblan från lördagens bravader och det är nog först nu som jag börjar krypa ur den helt. Därför ska kvällen bestå av Body Balance och sen bastubad - skönt. I textväg har jag idag tagit mig för att börja läsa igenom mina alster och kommit fram till att jag äntligen kan ge mig själv konstruktiv kritik. Så morgondagen ska bestå av rättning av de kapitel som finns...och det är ju ganska många så jag har hårda arbetstimmar framför mig. Men jag börjar se allt på ett annat sätt nu, förstår att det faktiskt kan bli någonting riktigt bra av det här. Hade ju lite tappat gnistan ett tag, men när man ser helheten blir allt så mycket lättare!

Jag ska sova tidigt ikväll och börja min morgondag med en härlig grötfrukost och kaffe. Och sen bara skriva, skriva, skriva. Ska även ta mig för lite reseach-arbete...så önska mig lycka till!

/Sophie


Kommentarer
Postat av: Alex

värst vad du har fastnat för gawin nu lov :)

lycka till gumman med skrivandet o ta det lugnt med reseachen ;p ska jag försöka undvika att ringa o störa med förslag om kaffe, promenader eller liknande i morgon då kanske?

2009-03-23 @ 19:16:18
Postat av: Svar till Alex:

Gavin is the shit! :D En liiiten kaffe hinner vi nog med ändå, det känner jag på mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback