Hej igen min gamle vän

Jag måste göra om min design här. Det funkar inte att skriva för mig om det ska se ut såhär. Alex, du kanske kan hjälpa mig? Jag är värdelös på sånt. Tar för mycket tid, onödig tid. Vill att allt ska flyta på, utan stopp. Vad röstas på, en ny eller en omgjord blogg?

Jag sitter med den andra koppen kaffe och laddar. Ska snart ta tag i dammsugaren och dra ett varv, sen torka govet också innan jag beger mig till träningen. Känns skönt att ha kommit igång, att benen skriker av träningsvärk och det inre liksom jublar av att få känna musklerna pumpa. Nu låter det som jag är värsta knutten, men jag tror att alla vanliga Svenssons känner likadant efter en bra prestation.
Funderar på om jag ska låta kroppen svettas lite extra idag genom att sätta mig i bastun efteråt. Verkar lockande, då min hud har knottrat sig hela morgonen.

/Sophie




Kommentarer
Postat av: alex

Jag ska hjälpa dig, efter helgen ska vi fixa till bloggen!! för jag saknar att läsa dina kloka ord här!!!

2009-11-24 @ 13:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback