Lycka

Min kväll igår bedrevs tillsammans med Annika. Vi tittade på Allsång på Skansen och kritiserade öppet alla artister :p Tyckte nog att det avr lite väl mycket amatör-aktigt igår. Lite småtrist, men som tur är så kan vi roa oss ändå. Med magar fullproppade med chips, dip och fanta pratade och skrattade vi. När klockan började springa iväg så sprang vi med..eller snarare gick. Jag och hundarna följde Annika nästan ända vägen hem och mitt humör var på topp. Med den bästa musiken på mp3´n och de bästa tankarna i huvudet så kan man inte bli annat än lycklig. Japp, du läste rätt. Lyckan har kommit. Och jag jag hoppas den stannar.

Nu ska jag snart hänga med Alex och Linn på lite sol och bad. Det är ett fantastiskt sommarväder idag!
Så...chip och hej från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback