Per Gessle - akta dig!

I skolan var det så kul idag! En mycket bättre dag än igår, trots att jag var betydligt tröttare idag. Men jag har fått ut så himla mycket, lärt mig så mycket nytt så jag nästan spricker! Vill bara skika av glädje :D
Jag kom igång så pass att jag fick kommentarer av klassen så som
"Per Gessle släng dig i väggen" och "Det är som en låttext, är det där din karriär ska ta form?"
Underbara textens värld, jag blir stum av beundran. Jag bara älskar min skola, min klass och mina lärare! Jag har hamnat så rätt. Wiiiiie!

Som grädde på moset så ska jag och Annika på makeup-kurs imorgon eftermiddag och sen bär det av hem till henne. Så det blir Stockholm i fem dagar i rad, utan att behöva åka hem till min lägenhet. Ojojoj, kan det bli bättre?
På fredag bär det ut till storsdagsmiljön även nattetid. Får väl se vad det har att erbjuda, ska bli ytterst spännande...

Nu ska jag ta tag lite i mitt hem, diska lite, städa lite och sen är det lite tvtittande innan sömnen kommer till mig.
Ha en underbar kväll gott folk!
/Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback