Snuvar jag systemet nu?

Jag är på äckligt bra humör. Det spritter i hela kroppen, utan att jag vet varför. Det är nästan skrämande vad glad är. Kan bero på allt kaffe och té som jag druckit de senaste timmarna. Kan även vara att det känns så otroligt skönt att det är fredag förmiddag och jag är flera timmar tidig hem från jobbet. Och att jag vet att jag dessutom får betalt för åtta timmar, trots jag bara jobbat tre! Så fungerar vikariat-systemet (tydligen). Känner mig en aning kluven till detta, men av påbackning av mina kollegor så ska jag skriva in de timmar som jag blivit lovad. Funderar nu på vad jag ska hitta på alla mina hemma-jobb-timmar. Skulle sitta fint med att knåpa lite på boken. Tänkte först träna, men vet inte vad min hals skulle tycka om det i nuläget. Kanske får känna på skriften lite först och om det inte vill sig idag så tar jag mig en svängom på gymmet!

Tjipp o hej!
/Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback